![]() |
P
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że firma KRYSZTAŁ z dniem 1.10.2015 wprowadza nową procedurę reklamacyjną w ramach udoskonalania polityki reklamacyjnej i procesu obsługi klienta. Procedura ta ma na celu usprawnienie rozpatrywania reklamacji składanych przez naszych klientów. Daje możliwość bardziej przejrzystej dla klienta i dla pracowników Firmy obsługi w tym zakresie. Co wydaje się być korzystne dla obu stron. W przyszłości chętnie uwzględnimy wszelkie Państwa sugestie dla poprawy pozostałych obszarów wzajemnej współpracy, ponieważ firma KRYSZTAŁ przykłada dużą uwagę do rozwoju swoich usług i produktów. Prosimy o pobranie dokumentu reklamacyjnego i w razie zgłaszania reklamacji wysłać po wypełnieniu na adres biuro@krysztal.pl. Państwa reklamacje zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia.
Formularz reklamacyjny - DO POBRANIA (.pdf 333kB) |