Zobacz na Allegro:

KomentarzePaneleAllegro.pl

Strona "o mnie"

  panele allegro

STRONA GŁÓWNA GALERIA KONTAKT E-SKLEP
english slovacko deutsch
Szukaj:
Zeskanuj numer tel
code
 

POLITYKA REKLAMACYJNA

 

 

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że firma KRYSZTAŁ z dniem 1.10.2015 wprowadza nową procedurę reklamacyjną w ramach udoskonalania polityki reklamacyjnej i procesu obsługi klienta. Procedura ta ma na celu usprawnienie rozpatrywania reklamacji składanych przez naszych klientów. Daje możliwość bardziej przejrzystej dla klienta i dla pracowników Firmy obsługi w tym zakresie. Co wydaje się być korzystne dla obu stron. W przyszłości chętnie uwzględnimy wszelkie Państwa sugestie dla poprawy pozostałych obszarów wzajemnej współpracy, ponieważ firma KRYSZTAŁ przykłada dużą uwagę do rozwoju swoich usług i produktów. Prosimy o pobranie dokumentu reklamacyjnego i w razie zgłaszania reklamacji wysłać po wypełnieniu na adres biuro@krysztal.pl. Państwa reklamacje zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia. 

 

Formularz reklamacyjny - DO POBRANIA (.pdf 333kB)